یکپارچه سازی وب 3 توسط مدیر عامل تلگرام

یکپارچه سازی وب 3 توسط مدیر عامل تلگرام

فهرست مطالب

یکپارچه سازی وب 3 یکی از اقداماتی هست که به تازگی توسط مدیر عامل تلگرام انجام شده. Pavel Durov ، مدیرعامل تلگرام، در این زمینه به مجموعه‌ای از پیشرفت‌های وب 3 که به این پلتفرم پیام رسانی محبوب اضافه خواهند شد، اشاره کرده. Durov در مورد مزایایی که نام‌های کاربری و لینک‌های کانال قابل مبادله در آینده ممکنه داشته باشن، صحبت کرد و بازاری رو ایجاد کرد که کاربران بتونن از اون‌ها به روش استفاده از آدرس‌های سرویس نام اتریوم استفاده کنن.

به زودی شاهد یکپارچه سازی وب 3 توسط مدیرعامل تلگرام خواهیم بود!

شرکت‌های دیجیتال با مزایای Web3، توکن‌های NFT و بازارهای دیجیتال تحت رهبری کاربر آشنا شدن و به خوبی متوجه شدن که این موضوع، موفقیت‌های زیادی رو برای فعالیت‌های اون‌ها به همراه داره. در همین راستا، پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام که یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پیام‌رسان مرتبط با رمزارز هست، به ادغام برخی از سرویس‌ها و پروژه های وب ۳ در این پلتفرم اشاره کرده و اعلام کرد که یکپارچه سازی وب 3 در اولویت اهداف این پلتفرم قرار داره.

دوروف، موفقیت اخیر مربوط به حراج نام دامنه در شبکه TON رو بررسی کرد که در اون، بیش از 2000 دامنه به قیمت 260000 دلار فروخته شد. لازمه بدونید که TON پلتفرمی هست که تلگرام در سال 2020 به دلیل یک دستور منع درخواست شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای فروش اوراق بهادار ادعایی ثبت نشده، اون رو راه‌اندازی کرد. در حراج فوق، دامنه هایی مثل bank.ton و casino.ton هم با قیمت‌های بالایی فروخته شدن.
Pavel Durov اظهار داشت:

” اگر TON توانسته به این نتایج دست پیدا کند، تصور کنید تلگرام با ۷۰۰ میلیون کاربرش چقدر می‌تواند موفق باشد! در صورتی که نام‌های کاربری رزرو شده ، لینک‌های گروه و کانال را برای حراج بگذاریم.”

استفاده مجدد از TON

در حال حاضر، شاهد راه‌اندازی برترین پروژه‌ های وب 3 هستیم که اثرات خیلی خوبی در صنایع و کسب و کارهای مختلف داشتن و منجر به رشد و موفقیت تعداد زیادی از برندها و شرکت‌ها در سطح جهانی شدن. به همین دلیل یکپارچه سازی و بهبود وب ۳ غیرمتمرکز از اهمیت بالایی برخوردار هست.
ایجاد یک بازار Web3 به کاربرانی که در حال حاضر نام‌های کاربری تلگرام دارن، این امکان رو می‌ده تا این نام‌های کاربری رو به اشخاص ثالث علاقه‌مند بفروشن و به همون روشی که می‌شه یک NFT را فروخت، برای این دارایی دیجیتالی پرداخت‌ها کنن و هزینه رو دریافت کنن. این اتفاق می‌تونه به فروش گروه‌ها و کانال‌ها هم تعمیم پیدا کنه به طوری که توسط شرکت‌ها یا اشخاص ثالث علاقه‌مند خریداری بشن. همچنین، بسته‌های برچسب و ایموجی‌ها هم می‌تونن در این بازار پیشنهادی قرار بگیرن!
دوروف توضیح داد که این ابتکار می‌تونه به سرعت در کنار شبکه TON ساخته بشه، چرا که این شرکت قبلاً دانش ساختار قراردادهای هوشمند سیستم رو کسب کرده. دوروف درباره این احتمال توضیح داد:

” وقتی صحبت از مقیاس‌پذیری و سرعت به میان می‌آید، TON احتمالاً بهترین فناوری را برای میزبانی چنین فروش‌های غیرمتمرکزی دارد. ما تمایل داریم TON را به عنوان یک بلاک چین زیربنایی برای بازار آینده خود امتحان کنیم.”

در حالی که دوروف جزئیات بیشتری در مورد این موضوع ارائه نکرده، توضیح داد که این به روز رسانی ممکنه در هفته‌های آینده اجرا بشه. تلگرام قبلاً TON رو در پلتفرم خودش ادغام کرده و کاربران از ماه می گذشته امکان ارسال toncoin، واحد پول شبکه TON رو از طریق چت پیدا کردن.

منبع:

Telegram CEO Pavel Durov Hints at Web3 Integration

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات رتبه 1 ما در گوگل

Solverwp- WordPress Theme and Plugin